What the hell

Jag vet inte vad det är med mig just nu, även om jag känner varje morgon att jag vill ligga kvar i min säng och gosa ner mig under täcket några timmar till så exempelvis idag var jag sjukligt hjälplig mot alla och nästa över trevlig sådär för jag är på riktigt bra humör :) Ibland känns det som att dagarna bara springer förbi och jag gillart för nu väntar jag på något riktigt gotttt..

I cant stop, cause im having to much fun ..
but honestly I need to be a little crazy..
All my life i´ve been good but now.. oooh im thinking what the hell ?!
I dont really care ...

Im messing with your head darling;)

Lite text ur Avril Lavignes nya låt, what the hell :) Ni borde lyssna på den, texten är rätt så bra..

Nu ska jag ta och diska upp all min disk som ligger i diskhon ..det känns inte bra att det växer högar där ibland eftersom jag vissa dagar är en riktig latmask, konstigt med tanke på att jag gillar att ha rent runt omkring mig..

Nu ska jag sluta pladdra och göra någon nytta..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0