A friend like you

Har haft en bra dag idag, suttit på el corasol större delen av kvällen med trevligt sällskap och skitsnack som ibland eskalerar ;) Men det är ju bara roligt
Imorgon vankas det jobb, sjukgymnast och självklart ett gott träningspass, ja vad hade ni förväntat er av mig?!

Jag vet inte men idag känner jag mig sådär extra glad och sprallig, känns som att jag kan göra precis vad jag vill, jag kan klarar precis allt jag vill klara, jag kan nå mina mål ..att så lite, att bara höra att någon verkligen tror på en, shit vilken boost :) En bra boost, det borde vi dela med oss oftare av till varann, tycker ni inte?!

 

Nu ska jag lägga mig och läsa min kära bok och slumra sött i min jätte goa säng !! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0