Holding the sun in my hand

En lugn lördags kväll blev det med god mat :) Jag är super trött efter dagen, legat på stranden hela dagen och man blir riktigt dåsig av att ligga där hela dagen men skönt var det definitivt.. Är en nöjd och röd jag som sitter här och ska sätta på en film och njuta lite till innan jag går till sängs nöjd :)

En dag kvar sen sätter handbollen igång igen, ska faktiskt bli skönt att börja träna regelbundet, nu har man planerat själv och tränat tidigt som sent och olika dagar, nu blir det lite fasta tider, dock inte lika mycket frihet på kvällar, det är ju dock lite synd, men man får ta vara på tiden så gott det går :) Göra roliga saker ändå, får bara helt enkelt planeras in

Nu blir det film så jag kommer i säng nångång .. Godnatt för mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0