Lovely car

Jag börjar min dag nere i Varberg på spa och sånt gott, men jag tänker faktiskt inte bara ligga och njuta och bubbla runt utan åker faktiskt ner för ett träningspass också, så det blir gott gym och köra skiten ur mig själv och sen kan man nöjd och glad hoppas ner i poolerna och gotta sig :) Det tycker jag låter som en kanon söndag faktiskt..

Senare ikväll då så ska jag och hämta min kära bil jag köpt, så man får väl provköra den såklart, ska verkligen bli så skönt att ha bil, slippa konka alla kassar upp från hemköp nej nu kan man åka och storhandla:) och jag tar mig lätt som en plätt till träning och jobb, kommer verkligen underlätta för mig :)

Nu däremot ska jag fortsätta packa väskan och sen kila utåt, ha det så gott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0