Thanks for bringing me such joy in life..

Jag älskar verkligen livet just nu, vad tusan ska man säga ?! På detta sätt skulle jag aldrig gissa att mitt liv skulle se ut för ett år sedan, flytet just nu är på topp, dock så blev mitt jobb uppskutet till 1 oktober men vet ni med denna tråkiga nyhet så fick jag jobb på peugeot i frölunda juli, augusti och kanske längre :) Hur bra är inte det då ?!

Jag springer på moln, varje dag är så härlig.. njuter verkligen till max och jag kan inte vara mer nöjd just nu! Älska livet skulle jag säga ändå ut till tåspetsarna..

Det enda som fattas just nu är att fixa en resa till nästa maj till Bora Bora eller Karibien så är allt tipp topp :) Köper nog bil idag med, så skönt verkligen.. Ikväll blir det ut att fira med en god drink och gott snack

men först, bilköp och träning sålart.. Ha en underbar onsdag allesammans:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0