Time after time

Sitter och lyssnar på massa gamla låtar från dirty dancing :) Min plan för fredag var först att gå ut med lite folk på park men jag blev sedan mycket mer trött och blev mer osugen så det blev istället lite fika på Condeco och en go promenad och nu är man hemma igen för att slumra sött och vara pigg imorgon :)

Det är så himla mycket jag vill göra, det står många olika saker på min agenda just nu känner jag, smögen, danmark, kraibien/bora bora, plugga, börja på nya jobbet, shoppa, ha lite livskvalite :) Jaa jag ser framemot allt som komma skall ..

Hur som helst har jag lite blandade planer för morgondagen, det löser sig som jag brukar säga.. nu ska jag sooova och om jag ser framemot det :)



Vad tror ni om det korta?! Eller långt ?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0