With with with with my new shooes ;)

Är det någon mer än jag som skarpt gillar mina nya asics skor ?! Samma modell som jag hade förra året förutom att Asics har fått ett knäpp nånstans och börjar göra alla modeller i antingen, blått, grönt, rosa eller lila :P Hur roligt är inte det då?! Jag tycker det är bra, sätta lite färg i löpspåret och på gymmet, det skadar aldrig..





Det är ju faktiskt inte fel, nu ska jag bara hitta mig nya snygga träningskläder också bara för att piffa upp det lite;) Så tråkigt med bara handbollskläderna man har, dom är alltid så slitna och tråkiga..

Nu däremot ska jag ta och bege mig till klättergymmet, ja ni hörde rätt jag ska faktiskt klättra trots min höjdrädsla ;) Spännande!!

Kommentarer
Postat av: vickan

sjukt snygga!!

2011-07-29 @ 22:27:30
URL: http://vicktorias.blogg.se/
Postat av: Anonym

dom va verkligen snygga;)kram mamma

2011-07-31 @ 18:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0