Best thing I never had

Håller på att gå mellan datorn, dammtrasan och tvättmaskinen.. och hittar massa gamla anteckningar och block jag haft för flera år sedan och om det är kul att hitta massa saker man skrivit, hittade ett block som jag skrivit i för 4 år sedan allt mellan Ted mitt ex till skola, till hanna till bara vardagliga livet här nere i Göteborg och har suttit och små fnissat för mig själv när jag läser det.. Att tiden går så snabbt, den bara rusar förbi !

Fick däremot ett jätte gott samtal imorse som fick mig riktigt glad, angående jobb så nu håller jag tummarna för att min intervju går vägen och att dom vill ha mig :) Vore så skönt med ett heltidsjobb ..

Planerna för dagen är bio, skönt att ta det lugnt eftersom jag hade en go kväll igår på Berså med väldigt trevliga människor:) Så denna helgen blir nog hyfsat lugn ändå, planerna är marstrand imorgon för lagfest och på söndag får vi se vad som händer :) Nu däremot ska jag ta tag i tvätten ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0