Fading

Saknar min kära familj även om jag har en fantastisk tid just nu och nästan varje dag är verkligen ett nytt äventyr, var längesen jag gjort så mycket på så kort tid, men det är helt underbart..Jag har helt fantastiska människor runt om mig som förgyller mina dagar om och om igen.. Som verkligen får en att le och skratta:) Man kan aldrig vara på dåligt humör runt omkring er..

Samtidigt som jag själv är så positiv det är skönt, förutom då att min trötthet kommit tillbaka, men kan det kanske bero på mina sovtider måntro?! jag sover ju inte fruktansvärt mycket faktiskt och jobbar en hel del just nu så jag tror jag har svaret där..

Be sure before you close that door
Cause i´ll be closing mine with time..

Känns som att tiden bara flyger iväg i 1000 km/h .. jag hinner inte med så är det helg igen, mycket träning och gottandes.. Så passa på att njut för snart är det höst ;)

Bjuder på en bild från gårdagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0