Gym !

Yes jag tänker faktiskt ta mig till Sportlife på midsommarafton, jag har ju faktiskt planerat jobb hela helgen så då kan man unna sig lite träning med :) Borde nog definitivt unna mig lite go mat som sill och sånt men vi får se .. och vad tusan ska man ha på sig ?! Det är alltid ett problem jag har, mina fina nya linne byxor eller en fin klänning med fläta i håret ? I really dont know !!

Sen är det en annan sak jag tänkte på, jag fortsätter drömma om och om igen om en person som jag inte vet varför jag drömmer om, jag gör det verkligen om och om igen.. Flera gånger i veckan och alltid är det en ny dröm fast samma person i drömmen men det slutar aldrig dåligt heller, vad kan detta bero på mån tro ?! Något jag kanske inte har kunnat släppa ? Jag vet inte, men konstigt är det iaf, men samtidigt väldigt bra drömmar..

Så men iaf, nu sticker jag till sportlife mina damer och herrar .. Ha en GO midsommar med trevligt sällskap :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0