I took his heart!

Ja då var denna helgen nästan över då och hur kan den summeras ?! i vanliga fall så brukar det innebär nån form av party, nya upptåg eller ja något spännande, min helg har varit en helt vanlig helg för typ normala människor och jag ingår inte i benämningen normal, men vem säger att normal är det optimala?;) just därför är jag rätt så förvånad över mig själv men det har varit skönt det med :)
Bara jobbat, tagit det lugnt.. tränat en hel jäkla del jag menar som daniel sa "det är inte alla som tar sig upp till fontin och kör intervaller själv" haha och nej det är dt nog inte, men jag är på G känns det som :)

Och nu sitter jag här helt utpumpad efter helgen bravader på jobbet och på gymmet och i spåret, en trött människa säger godnatt för denna helgen:) Eller rättare sagt en mycket nöjd emma säger godnatt ..

Hoppas er helg har varit lika bra som min förutom jobbet då;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0