Midsommar

Gårdagen var en bra dag, hade trevligt och träffade rätt mycket trevliga människor också, kommer upp bilder lite senare också när jag kommit hem eller om jag tar tag i det imorgon vi får se :) Är verkligen super trött och vill just nu bara hoppa in i mina sköna säng och sova, men jobbet kallar och plånboken med så det är bara att köra stenhårt på jobb .. Har ändå gått förvånansvärt bra idag morgondagen ser också lovande ut så jag håller mina tummarna så hårt jag kan

Morgon dagen ser väl ut att bli gym och jobb skulle jag tro eller varför inte en löprunda ?! Det slår ju faktiskt aldrig fel.. men nu känns dt som att havet, en bra bok, tysnaden och mig själv som en mycket mer lockande tanke, hade så gärna suttit ute nu vid havet och bara njutit av ett glas vin och lite skön musik, så jag kan får ta tag i den tanken nån dag, kanske hyra en stuga eller nåt och komma bort lite :) Hur skönt som helst..

Det känns verkligen som att det är en sten som lättat hos mig nu, man inser saker och ser saker mycket tydligare framförallt, och även om det ibland är jobbigt att inse sanningen så tror jag det var behövligt för att känna att ingen del av mig finns kvar .. eller att jag klamrar mig fast i något som var och inte längre är ..
Jag känner mig plötsligt så fri..

Hoppas er midsommar också har varit riktigt bra och att helgen fortsätter vara en toppen helg :) Kram på er alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0