Sunny sunday

En solig och härlig söndag bortsett från att jag kommer ha jobbat 13.30-22.00, så denna helgen har i princip enbart vart en jobb helg men det behövs för min plånbok kan jag säga :) Hade dock väldigt gärna spenderat denna dagen ute på Liseberg eller något annat skönt ställe vid havet och bara njutit, men så ser dock inte dagen ut för mig tråkigt nog, men bara att bita ihop :) håller mina tummar till tusen för detta nya jobb jag varit på intervju på, skulle vara så skönt att få lite rutiner och slippa jobba dessa kvällar och helger..

Morgondagen ser ut att spenderas på Ullared, vi får se :) Men tror det blir så iallafall..

Har just tryckt i mig en skinksallad och en froosh :) Gottigt, sådant behöver man ibland framförallt när salladen är sådär gott hemmagjord i mitt eget kök, ja då kan man passa på att njuta ännu mer

I vilket fall så ska jag ta en lur innan jag åker ut igen, har ju en liten stund över nu ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0