Supposed to be

Sitter hemma för tillfället, just kollat transformers.. förstår inte varför jag inte har kollat på dessa tidigare, får se till att fixa tvåan nu också så man kan se den nya på bio.. Sjukt bra filmer måste jag säga.

Hade tänkte hinna ta mig ner till sportlife för ett gött benpass innan handbollen ikväll, så jag får ju kanske ta mig i kragen och försöka ta mig dit ner, känns så himla gott att vara igång med gym och löpningen igen, det är bara köra känns det som :)

Har nervös inför intervjun på Onsdag också, måste hinna förbereda mig och måste hitta dit också :) Men det löser sig !

Nu ska jag packa väskan inför träningen ikväll och snart bege mig till Sportlife


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0