Yesyesyes !!!

Jaaaa!! Jag åkte Atmosphere, helt galet .. Jag hade hjärtklappning innan men se nu sitter jag här levande och glad :) Super dag idag, har hittat massor av roligt, framförallt min lilla trälåda jag ska ta och mååla :)

I need a man that thinks it´s right when it´s all wrong tonight - Lady gaga !!

Imorgon hade jag tänka kolla måla färg och åka ner till blomsterhandeln och köpa mig något fint med mina presentkort, antingen så blir det massor av fina blommor eller kanske något fint till köket ? ;) Vi får se vad jag hittar på..

Har en go vecka framför mig känner jag, massor av träning, lite jobb och såklart hemfärd till norr .. Det gillar vi!

Nu däremot ska jag lägga mig framför tvn och vila ut mig totalt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0