Del 15

Sitter just nu i Malaysia och tar det lugnt, ska snart in till city for lite shopping igen om vi nu hittar nagonting dvs, australien kan jag tyvarr inte beratta sa mycket om eftersom jag spenderade i princip hela min vistelse dar antingen pa sjukhuset eller pa rummet av att ma pyton men nu mar jag bra igen och det ar val tur iaf..

Men annars var perth riktigt fint, kan defintivit tanka mig att aka dit igen och kommer troligast gora det, dock sa planerar jag redan for solsemester i europa igen, jag vill bara ligga pa stranden och njuta och gotta mig, dricka lite vin och ol .. har i malaysia finns ingen strand direkt far ligga i poolen och vadret har varit lite sisadar faktiskt men annars gillar jag malaysia, det ar ratt gott har faktiskt :)
Sista dagarna kvar, vill inte hem men anda sa vill man traffa alla .. har inte orkat sola direkt 5 veckor i rad och har inte kunnat sa hittils tycker jag definitivt thailand var bast, bali helt ok men anda sa gillade jag verkligen thailands strander, det ar typisk mig semester, ligga och sola och ha det gott :) Sen parta lite grann ..
Hur som helst sa ska jag borja gora mig i ordning, var tvungen att uppdatera lite, vet inte riktigt vad jag ska skriva, imorgon blir det party iaf .. trevligt:) Hade sa gott sa hors vi ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0