Del 17

Jag tankte att jag kan ju inte avsluta min resa med ett ledsamt blogginlagg aven om livet ibland ar riktigt tufft och man forlorar nara och kara pa vagen..
Sitter iallafall i Doha (qatar) just nu och kommer ha suttit har i ca 18 timmar innan jag tar ett 7 timmars flyg tillbaka till svensk mark, sa ca 13:00 pa mandag (imorgon da) sa ar jag pa arlanda igen, blir att spendera tid inne i sthlm city, hamta lite saker hos annelie och sen sent pa kvallen ca 21:30 tar jag flyget tillbaka till Goteborg..
Sitter faktiskt har med bade bra och daliga kanslor, bra for att jag traffar alla vanner igen och trana igen framforallt.. men daremot sa saknar jag malaysia redan pa manga olika satt men kanske sitter jag dar snart igen om en manad eller nagot man vet ju aldrig.. kanske filippinerna ocksa, det far man val se  ;) Det ar det som ar det harliga med livet att man kan gora det man vill, det man kanner for for stunden..
Hur som helst har jag haft en underbar resa forutom all sjuka jag akt pa.. australien var varst pga nagon elak bakterie fran bali sa bali kommer jag nog inte besoka en andra gang aven om det var bra
Hann tyvarr inte se aus sa mkt men far aka dit nagon annangang helt enkelt.. har mycket att se framemot just nu kanns det som:) Men nu ska jag borja logga ut, lamna varmen och tillbaka till kalla sverige..
Vi ses snart igen.. fortare an man tror:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0