finding home

Have you heard the news today? Im leaving town, cashing out..

Jaa idag har jag sovit på tok för länge börjar nog komma in i mina gamla rutiner om att sova för mycket fast och andra sidan så tror jag att jag behövde detta efter min bakisdag igår, mådde ju inte direkt bra..däremot var emelie mycket nöjd efter att kommit hem till en städad lägenhet så nu kunde nog andreas och emelie njuta lite ihop istället för att springa omkring och städa upp allt :) Ja ibland kan jag faktiskt vara en riktig ängel ..

Nu snart blir det att prata lite med kristian och sen efter det så tänker jag nog banne mig ta mig ut och löpa jag känner att mina ben vill röra på sig, kanske om jag är riktigt hurtig så tar jag mig även en trappträning igen jag får fundera på den saken..

Hur som helst så ska jag diska upp min hög med disk som jag inte orkat ta tag i för att jag varit för lat.. need to clean up my apartment, buuuhuu gillar inte städning men gillar nrä det är rent



Men som man säger, allt fungerar med ett leende på läpparna.. bara man vill och är beredd på att satsa !!!

"ibland behöver man resa bort för att hitta hem igen .."






Kommentarer
Postat av: Anonym

se där=)du har ju fått färg under din resa;)/kram mamma

2011-03-22 @ 10:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0