Hangover

Idag är jag bakis och det med all rätt, jag får helt enkelt skylla mig själv.. hade en jätte bra kväll hemma hos emelie men sen var väl det andra inte särskilt roande, parklane var helt värdelöst menmen som sagt jag hade rätt gott sällskap så det var ju trevligt iaf :)

Ser framemot denna veckan faktiskt, hoppas på att få rätt så mycket jobb och sen så massor av träning, har kommit in i en period jag bara njuter av att vara ute och löpa, så himla skönt så om jag inte får något jobb imorgon så tänkte jag faktiskt ta mig en löprunda på morgonen och sen träning på kvällen.. låter som en mycket bra ide

Har varit i emelies lägenhet i princip hela dagen, helt ensam dessutom.. råkade somna där några timmar men det är inte så lätt att hålla sig vaken i hennes sköna säng och framförallt hennes goa täcke, måste nog köpa mig en likadant faktiskt..

Just nu tycker jag allt bara rullar på.. Ska lägga mig framför en film och sen sussa väldigt gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0