Hemma i Sverige

Jag är hemma i sverige igen sedan måndags kväll, här är det soligt och nyvår på något sätt..dock alldeles för kallt för min del så jag bokade mig faktiskt en ny resa den 19 april (ooouupps där rök alla pengar) så jag blir väl borta i ungefär 2 veckor i malaysia och i Thai ;) En morot för mig själv så jag sitter redan idag och jobbar kväll trots min jetlag som håller i sig, men som man brukar säga "moneymoney" bara att stå ut nu när jag varit så elak mot plånboken.. Fy på mig själv ;)

Samtidigt känns det som att man behöver göra sådana här spontana saker ibland, jag behöver det just nu känner jag.. även om mitt humör är på topp och allt sånt positivt så finns det även negativa saker i vardagen som att man förlorar en nära vän och det är alltid tufft..har inte riktigt fattat det ännu och vet inte om jag kommer göra det än, var på väg att ringa dig häromdagen och det kändes jätte lustigt men vad ska man göra, man får försöka ta var dag för vad den är och försöka se framåt även om det är ganska jobbigt.. när man egentligen vill kunna spola tillbaka tiden trycka på stopp och sen fixa till allt så att det är som det ska. Hur vore livet inte då? Fast samtidigt vill man verkligen göra sina misstag ogjort?! Det hade inte jag velat.. När ska man isåfall växa som människa?

Hur som helst ska jag inte spendera hela min rast på att sitta och skriva här i bloggen, så jag får återkomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0