Lazy days

Det har varit fint väder ute hela dagen förutom blåsten och det jag gjort idag har varit i princip ingenting, sovit och kollat tv, suttit vid datorn och väntat på träningen.. men sen blev det andra bullar har kört stenhårt rumpa idag, lite överkropp med.. tog mig ut och sprang uppvärmningsrunda 2,5km sedan ställde jag mig i backen och körde mina utfall och sidohopp och några ruscher.. Nu jäklar säger jag bara:)

Åååh jag längtar sååå till min födelsedag, ja ni alla som följt mig vet ju att jag är mycket för min egen födelsedag, planer hit och dit, fester hit och dit.. men i år blir det helt annorlunda, inga planer utan jag överlåter det till någon annan, kommer iallafall spenderas i thailand på någon fin strand, go mat, gott sällskap och bara njutas av..

Framförallt så ska jag njuta av att lämnat bakom mig vissa saker, if you want the time of your life, leave your troubles behind..Det känns så skönt, det är som att en stor sten bara lättar och just nu springer jag på små rosa moln ;)

Imorgon, planer ?! Jo antingen så tar jag mig in till staden och kikar på klänning eller så nöjer jag mig med den jag köpt, eftersom jag ska banne mig komma i min balklänning, så jag kanske kliver upp tidigt, tar mig en löprunda, avnjuter en god frukost och förbereder mig för kvällsjobb ..:) sounds lika a really good day!

Säger nu godnatt för mig..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0