My day so far

Min dag såhär långt har inneburit deg med film på morgonen, god frukost och en mycket god thailunch hemma, sedan tog jag tag i mig själv och tog mig in till staden för att kika lite klänningar till min födelsedag och till stenungsbaden, tänkte slå två flugor i en smäll.. Sedan kom tobias in till staden för att ta en fika och pratstund med mig om allt mellan himmel och jord..

Sedan tog jag mig ut till kungälv för massage och en del prat om allt och inget med jonna, det är skönt att ha någon att prata ut med om allt som man vet att saker och ting stannar hos och kanske se saker ur ett nytt perspektiv eftersom mitt nya liv börjar här, inte för att allt kommer förändras men ja en hel del som jag själv vill förändra, det är precis som en garderob ibland behöver man rensa ur gammalt och få in nytt för att få lite ny inspiration..

Man lägger nog alldeles för mycket tid på att fundera vad folk tycker om en när det viktiga egentligen är vad man själv tycker om sig själv, allting händer ju ofta av en anledning, man ska inte hänga sig kvar i det förflutna för mycket (något jag är mycket bra på) för det är ändå ingenting man kan göra åt, man kan bara se framåt och vad man kan förändra där istället..

Så vad ska jag mer säga hur som jag funderat över?! Ibland blir det lite djupare inlägg som detta ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0