Nästan in rullandes genom dörren..

Dag 1 då började med att jag skulle klivit upp 09.00 för frukost och sen löp men nu är det ju så att jag gillar att dra mig, ligga kvar och njuta av lite extra sömn så jag klev upp 10.30 istället, fy på mig själv men iaf jag har ju all tid i världen just nu känns det som. Började iaf med frukost och lite dator och tv för att smälta maten, sedan drog jag på mig löpar kläderna och tog mig ut på en 30 minuters konditions löp och efter det körde jag stenhård trappträning, som sagt rumpa rumpa ;)

och nu är jag slut, trött ja allt vad man nu är när man varit så duktig.. tänkte lägga mig en 20 minuter på soffan för att andas ut sedan blir det att diska, göra sig i ordning och in till staden för jakt på en klänning;) vi får se vad jag hittar..

Hur som helst så är jag slut just nu och orkar inte sitta här.. men iaf ut i spåret och löp med er människor, vår snart sommar .. bara ben ja vad ska man säga;) I like


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0