Someone like you

När man står på stabil mark igen så skakas hela ens värld upp och ner igen, ja upp och ner och vad ska man säga att jag rymmer igen från allt?! Det är ju det jag gör bäst, rymmer från sånt som är jobbigt just för att jag inte vill känna efter, ta tag i det.. Just för att det är den lättaste utvägen till allt fast kanske den sämsta med..Men det är tomt utan dig min vän.. mycket tomt!!

Har inte skrivit något här men har träffat någon som gör mig väldigt glad och jag hoppas det är början på något nytt och vi får se, ska inte säga för mycket men just nu längtar jag verkligen till den 19de..

Ska nog ta en dusch och så får vi se..

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har fått va vara med om en hel del sorg under kort tid..:(men man reser sig igen..efter ett tag..vi människor har en förmåga att bli starkare efter att ha fått uppleva både sorg och besvikelser på nära håll..vi lär oss att förstå att livet inte varar för evigt..vi stannar upp..och börjar tänka./varm kram mamma

2011-03-22 @ 10:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0