Träning träning träning

Ja just nu är det typ det enda jag gör känns det som, tränar och tränar och tränar..Men för mig gör det ingenting, älskar träning så, dock skulle det finnas mer att göra på vardagarna bara, de flesta är i skolan eller jobbar och jag har inte fått något jobb förutom på helgerna nu så vandrar runt här, lagar mat, städar och tränar ;) Men om man väntar på något gott så gör det faktiskt inte så mycket..

Blir tydligen Krabi, Koh tao, Koh phangan och Phiphi .. jag längtar hur mycket som helst just nu.. Däremot är det soligt nästan varje dag här så humöret kan ju faktiskt inte vara bättre just nu

Som man brukar säga, ett leende förlänge livet



Så ska ställa mig framför spisen och laga mig lite mat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0