Då var det dags igen

Ja dom ringde alldeles just och fråga om jag kunde komma ikväll så jag tacka såklart ja, måste jobba häcken av mig nu om jag vill ut och resa igen så nu är det bara jobb, jobb som gäller.. det blir såklart lättare att jobba när man har något att se framemot, men vet ej vart min destination blir denna gången, vi får se ;)

Men innan jag pallrar mig ner till jobbet så blir det löp och backträning, tänkte ta och komma i bra form nu och köpte mig faktiskt en ny klänning har om dagen, super fin så vi får se när jag tänker inviga den :)
men förhoppningsvis snart.. vi får se

Nu däremot ska jag ta på mig löparskorna och ut i det härliga regnet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0