Dont give up on me baby ..

Jag är en mycket trött människa efter denna veckan och morgondagen innebär jobb det med, men va tusan det fylls i plånboken:) Slapp beep testet igår eftersom skivan hackade, hur gott som helst, dock var det mindre bra när jag sträckte min höftböjare, kändes ju skönt ..

Min planer lite senare blir kungsmässan och gå runt där i affärerna och tråna och sen kanske ja ändå även om jag inte borde tar mig ett löppass, inte för att jag borde men bara för att jag vill..Men vi får se väl!

Kan inte förklara hur mycket jag saknar värmen just nu, kan inte förklara hur mycket jag saknar allting.. även om jag är nyfiken på vad som komma skall så kan det inte förmå mig att inte sakna det..
En del av mig är där på något sätt ändå !!

Nu ska jag hoppa i duschen. Hade gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0