Krabi and back to Malaysia

Sitter just nu i Krabi och vantar pa att taxin ska hamta oss ;) klockan ar 10.29 just nu och flyget till KL gar vid 14 ..Har haft en riktigt bra resa hittils har ungefar 4 dagar kvar, kanns bada bra och trist att aka hem till sverige igen, ska bli skont att borja trana igen men jag alskar ju varma lander, sol, bad, relax .. San ar jag helt enkelt
Men jag vinkar adjo till Thailand for denna gangen och vi far se nar jag ar tillbaka har igen, men nasta resa blir nog absolut till nagot av europas harliga strander och forhoppningsvis snart tooo Americano ;) Sounds like a good idea..
Hur som helst sa har vi hunnit med, Krabi, Koh tao, Koh Phangan och Phiphi.. hoppas malaysia gillar mig lite mer nu sa att det bjuds pa lite fint vader och lite sol innan jag tar flyget over till skandinavia ..
Nu ska jag hoppa i duschen, packa och sa ses vi snart har igen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0