Pics..

Har inte hunnit lägga upp bilder på min dator än men har hunnit få över lite från min mobil iaf så tänkte dela med mig av dom ..
Tar ju mina skor och beger mig mot Sverige idag, så alla ni som saknat mig jag är hemma igen om ungefär 24 timmar, något i den stilen.. Tisdag morgon 07:00 ..






Vårt boende på Koh Phangan


Sunset hill resort på koh phangan, vart vi bodde





Så nu säger jag adjö till Malaysia.. Sitter här med lite blandade känslor faktiskt, klart man saknar lite där hemma men jag trivs bra i värmen med, kunna gå ner och käka lite phanang eller lägga sig vid poolen eller framförallt packa väskan och gå ner till stranden och bara njuta, där trivs jag som bäst även om jag älskar den svenska sommaren så kan det inte förbigå mig att jag kommer sakna allt detta när jag sitter på flyget hem..

Men nu ska jag inte sitta här och känna saknad innan jag ens satt mig på planet, tänker definitivt njuta av de sista timmarna innan jag sätter mig på flyget för en ungefär 17-18 timmar lång resa hem, så är det när man är på andra sidan jorden..:P vore ju inte helt fel med ett privat jet nu..


Kommentarer
Postat av: Anonym

välkommen hem till sverige;)det gäller att vinna på någon lott eller så..om du ska ha råd med privat jet plan;)

2011-05-09 @ 22:29:34
Postat av: Anonym

glömde skriva..kraam mamma;)

2011-05-09 @ 22:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0