Puuh

Jag börjar känna mig som 50 när jag snarare är 21.. konstigt nog, okej erkänner det kanske inte direkt var någon sanning i det men jag är trött, det enda mina dagar består av är jobb jobb jobb och så tänkte ja, gott nu med ledig helg efter denna veckan, men icke.. neej jag tvingade mig själv att tacka ja till jobb på lördag, även om jag gråter floder över det just nu, satt i bilen tidigare och "koooom igen emma, en dag till.. bara en dag till sen är det helg" men nej..
Det enda jag gör är jobbar och tränar, sön, mån, ons, tor, fre, lör kommer ha bestått av just jobb, den enda fördelen med detta är att det trillar in slantar i min plånbok och om jag behöver dessa pengar !!

Men hur som helst så har vi bip-test idag med, jag sitter hemma hos mig just nu på lunch, fått nån allergi av pollen där ute så ena mitt öga ser helt rött och skevt ut, men tagit lite tabletter så det ordnar sig nog..

Nu ska jag göra mig lunch, sen vila en powernap och sen ut och köra igen !! FUUUN !

Ha det gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0