Soolstråle !

Det är soligt och härligt ute, skulle bli ca 25 grader idag, hur skönt som helst.. har legat ute en liten stund, skulle gärna legat lite längre men vore ju såklart trevligare med lite sällskap och inte ligga ute helt själv en fin dag som denna, så jag får se vad jag hittar på, har ju träning vid 6 tiden också ..

Jag är så irriterad just nu, dom har stängt av vattnet igår och ska ha allt avstängt till på onsdag kväll, man får varken hälla vatten i avloppet eller använda kranen, det innebär alltså ingen toalett och ingen dusch, kan ej diska så mitt kök ser ut som andra världskriget just nu, känns helt hopplöst, gillar inte ha stökigt runt omkring mig men nu är det de och jag kan inte göra så mkt heller :/ Bara vänta till onsdag kväll !!

Så i helgen blir det alltså Tyskland och Danmark, tydligen flensburg och århus, sen får vi se, funderar på skagen, behöver lite semester även om ja haft massor så behövs det alltid lite till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0