This is just life..

Trodde inte jag skulle bli sårad, det trodde jag verkligen inte.. jag trodde det var jag som skulle säga att ja gärna ville vara vän men så står jag här helt på andra sidan, trodde inte jag hade så mycket känslor som jag tydligen har men jag kan inte göra mer än att försöka gå vidare, man kan aldrig ändra på hur någon annan känner tyvärr ..

Det var verkligen en chansning, att åka till andra sidan jorden för en annan människa .. Man lär sig hela tiden, fast denna gången behöver jag inte sitta och säga att jag slösat tid på något onödigt för även om man är ledsen och så, så har jag haft en helt underbar resa ända från februari när den startade tills nu ..

Men ett bra ledord är "the most important person in your life is yourself"

Nu får jag helt enkelt vänta på nästa..

Each day i seemed to love you more
The truth couldnt have been any further
From what i thought was reality
Now i´ve been left with a broken heart

 

Somehow im weak and strong
Find myself on the run, but where do i belong?
Its hard to believe that one day your here
The next you are gone.

 

Rewind back to the time when you held me
The air is calm, the stars are so bright...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0