This song is aint about you..

Sitter och laddar upp lite bilder på fb, har varit lite på latsidan men nu kommer det upp lite fler iaf :) Har fått världens hosta nu också, typiskt.. Var nog inte så vettigt att träna igår menmen hoppas det går över så jag kan börja träna igen, är peppad !!

Nu när man sitter här hemma, kollar alla bilder.. shit vad jag saknat thailand, helt underbart hade lätt kunnat åka dit igen, har så mycket minnen redan och man vet inte liksom vart man ska placera allt, denna resan gick också super snabbt hann ju inte mer än komma dit och sen var man tillbaka här i soffan igen.. Saknar saknar, är vad jag kan säga just nu!!

Men kan inte göra något åt det förutom om jag vinner på lotto då, det vore ju inte helt fel..då skulle jag sitta på flyget redan imorgon;) Jag känner faktiskt inte så mkt för sverige just nu, men vissa saker förklarar kanske det med..

Hur som ska ja kila, hade gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0