Vilken helg ..

Jag säger då det vilken helg jag har haft, även om man mått lite kasst har det varit så värt det, lärt känna lite nytt folk, haft det super trevligt, man kan verkligen inte klaga !! Jag har dansat, grillat, druckit, tränat med mera.. det har varit en fullspäckad helg helt klart och finns massor av roliga bilder jag måste se till att få tag på från Linda !! Galet..

Var även på bio ikväll och såg fast & furious 5, riktigt bra film.. om man ska ranka den så 5 av 5, men har alltid tyckt att F&F är bra filmer..

Hoppas på att få vara ledig imorgon så jag hinner städa igenom lägenheten för tro mig det behövs just nu.. Är så himla skönt att känna att man kommer hem till en ren lägenhet, lägga sig på soffan och bara läsa en bok

Jag är rätt trött just nu efter denna hektiska helg, inte fått många timmars sömn plus att jag jobbat så jag säger godnatt för mig !



Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vilken fin bild på dig! Hoppas allt är bra, vi ses ju när du kommer upp i sommar/ Kram

2011-05-23 @ 18:24:51
Postat av: Anonym

åhh vad fin du va på bilden=)..Kram mamma

2011-05-26 @ 13:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0