Your alright..

I know its over
and it never really began,
but in my heart
it was so real..



Så nu ska jag lägga mig på soffan, NJUTA, läsa min bok efter det regnar ute och då kan man passa på att göra sånt, eftersom det är min lediga dag idag från jobbet.. fast man kan ju inte ligga på soffan hela dagen bara för att det regnar ändå, så jag tänkte dra mig neråt sportlife lite senare och ta ett tufft gympass och sedan blir det att ta spårvagnen till Skatås för löpning 8 km.. säger bara "get in shape, get in shape"

Har suttit hela morgonen med grooveshark och massa akustisk musik, gilla :)

Gårdagen var faktiskt rätt så "busybusy" började med jobb, sedan var det bara snabbt hem, packa väskan och sedan bege mig in till stan för att vara sminkmodell i vasa, sånt är alltid roligt och efter det var det bara stt stressa ut till träningen i kungälv, har nog inte varit så trött på länge förutom när ja och K sov typ 14 timmar eller något, så slocknade rätt snabbt..men ny tag idag då:) Fått massor av jobb, mån,ons, tors och fre.. moneymoney:)

Have a nice tuesday everyone !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0