Fokusera på möjligheterna, inte problemen !

I think I lost myself in search of you ..

Imorgon bär det av mot nya äventyr, får se vart man hamnar .. står iaf på egna ben den här gången och vet precis vad jag gör !!

Det finns så mycket jag vill göra bara, satt idag på jobbet och kollade tillbaka på massa bilder, framförallt från resan och jag vill iväg igen ! NU .. om jag bara hade vunnit typ på lotto då skulle jag inte suttit i Sverige just nu, jag skulle suttit på en strand, blickat ut över havet och njutit !

Jag är inte bitter alls över vintern, tvärtom.. jag bara längtar efter att sitta på en strand och bara vara, den känslan går inte att slå.. Utan massa bekymmer över dittan och dattan utan bara vara ! Det är verkligen vad man gör det till, hur man hanterar mot och medgångar, hur man hanterar stress,press, måsten.. så kanske man gör som jag och bara lever, tar var dag för vad den är ! Gör det jag känner för, för stunden.. spontanitet !

Det har tagit mig långt och jag tror det kommer fortsätta göra det också !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0