Glad you came !

My universe will never be the same, I'm glad you came

Dagen har faktiskt spenderats hemma, har inte gått utanför dörren idag och gissa om det varit skönt? Jag är alltid på väg någonstans, har alltid fullspäckat schema, man ska hinna saker man inte hinner på vardagarna osv, men idag kände jag att jag bara behövde sitta i soffan, kolla på massa filmer och njuta utav att inte göra någonting ! Ibland behöver man sånt med ..

Sitter och lyssnar på massa goa låtar och bläddrar igenom massa olika sidor i hopp om att hitta någonting intressant:)

I fredags däremot hade jag ett mördar pass med Ulf, jag lovar det är längesen jag haft sån här träningsvärk, men gott är det.. känns himla skönt att det verkligen tog på musklerna, om jag fortsätter såhär så kommer jag definitivt vara fit for fight tills efter jul :P

Nu däremot ska jag borsta tänderna, burra ner mig i sängen och läsa en bok och sen släcka lampan för att invänta ännu en ny jobbvecka !

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0