Go måndag om inte annat

Ärligt talat brukar jag inte vara något fan av måndagar precis, början på veckan och många dagar kvar till helg men denna måndag har ändå varit riktigt bra, vad jag än försökte intala mig imorse om att sängen var det rätta och inte att stiga upp 6, så får jag oftast sån där energikick sådär kring 15:00 eller är det tröttheten som talar? satt iaf och skratta, framförallt till Lina eftersom jag tror mig höra henne sitta och svära, när det inte alls är så !

jag hör "fucking kundansvarig"
och egentligen så var det "facklig kundansvarig" ..
Man hör ju det man vill höra tydligen !

Sen är dt verkligen så små saker som kan göra en glad, typ som när folk tackar i trafiken för att man tänker på sina medtrafikanter och som när bittra tanter man pratar med i telefon plötsligt är extra trevliga och till och med skrattar, ja det gör verkligen min dag.. och sist men inte minst för att inte glömma en redbull, då är min dag gjord ;P Då orkar jag lite till..

Sitter iaf ombytt och klar och väntar på att få ta bilen ut till Kungälv, funderar starkt på om jag ändå ska åka nu och gå ut och ta ett distans pass och sen gå in och köra fotarbete och lite ben, så kommer jag hem i bra tid ikväll för att orka ställa mig och laga korv och makaroner, ååh vad jag verkligen längtar efter min lunch imorgon "NOOT"
När det finns andra som troligast sitter och njuter av en bit oxfile istället..Livet är ibland inte rättvist;)

Nog om det, ha en fortsatt trevlig dag..

Hur gott vore det inte att vandra omkring på Koh Phangan igen ??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0