Urk ..

Gaalet, vad jag ogillar oärliga människor.. säger bara URK på det, dessa har verkligen ingenting att göra i mitt liv, sånt klarar jag bara inte. Utnyttjar, falskhet ..
Jag respekterar verkligen folk för vilka dom är osv osv, men jag kan verkligen inte respektera en människa som är så oärlig och uppenbarligen bara kör över folk utan att bry sig det minsta..Man ska inte omringa sig av människor som tar energi helt enkelt..

Nu däremot ska jag inte fokusera mer på det.. Har haft en riktigt bra dag idag faktiskt, började med att jag tog mig ett riktigt gott gympass på sportlife, körde verkligen på hårt idag, sedan bar det av ut till Kärra för en mysig fika med Izabella och väldigt mycket kul prat :) Hon är alltid så himla go och glad, alltid kul att träffas !

Nu har jag fördrivit tiden med en film och tänker faktiskt närmare bestämt ta och gå och sova.. är super trött :) Så säger godnatt för den här söndagen och ser väl framemot en ny vecka då !

Hoppas ni haft en toppen helg ! Min har faktiskt varit riktigt lugn och skön :) ! Mer sånt

 


Kommentarer
Postat av: Izabella

Kanske för att du också alltid är go & glad ;) Det smittar :)

2011-11-28 @ 21:37:24
URL: http://systrarnakjellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0