Watching you watching me !

Jag är sån sucker för kärlekshistorier va ! Filmer, böcker .. kan inte motstå ! Det är skönt ibland att bara drömma sig bort och längta..

Sitter hemma i soffan och lyssnar på Ron pope och bara sitter och filosoferar.. Ibland önskar jag att jag var någon helt annanstans, längtar så efter att bara promenera på en strand, vara vid havet och bara känna en sån känsla av frihet.. Det är som att man andas in ny energi, släpper iväg allt dåligt och går vidare..

Älskar låten The band perry - If I die young, så himla fin ! om du har tid över så lyssna gärna..

är inne i en sån där skön stämning just nu, bara sitter i soffan och njuter lite extra innan måndagen är här och en ny vecka för nya utmaningar knackar på dörren !

Tror ändå jag ska börja bege mig till en godnatts sömn i min kära säng, börjar känna tröttheten i mina ögon ! Så Godnatt mina vänner, hoppas ni alla har haft en riktigt bra helg, min har faktiskt varit riktigt bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0