We found love

Nu önskar jag att solen kunde titta fram lite granna eftersom jag ska ut och löpa i detta molniga och smått dimmiga väder, men jag tänker inte klaga, ska bli SUPER skönt med ett ordentligt löppass faktiskt ! Det piggar upp en rejält, sedan blir det duschen, hoppa i några goa kläder och bege mig inåt staden för en fika med bästa Bibbs :)

Shit vad jag var trött imorse, vaknade sisådär 7 och kände att nee nu kliver jag absolut inte upp utan sov några timmar till, var trevligt att träffa syster också ! Tycker lund har en sån där myskänsla över sig även om jag trivs som fisken i götet !

Det är trevligt att komma till andra städer ibland faktiskt, komma bort lite för stunden..

Men nu ska jag inte slösa tid och sitta och skriva mer, ska ju ut och löpa :)

Ha en go söndag iaf !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0