Whats up with that ?

Before you assume, learn the facts
before you judge, understand why
before you hurt someone, feel
before you speak, think !



Jag fick sånt infall idag då jag bara kände att "faan, jag vill verkligen ta tag i mitt liv och bara flytta" fick sån konstig känsla, ta någon utbildning utomlands eller ja något sådant, gör det jag verkligen tycker om! Fick sån känsla om att bara vilja söka mig härifrån, något nytt, en ny början kanske ?!
Ibland tror jag att jag verkligen hade behövt börja om på noll..

Våga tro på sig själv kanske..Jag tror jag kanske bara får släppa det och fokusera på annat och inte lägga energi på fel saker..

Nu ska jag sova, skulle sovit för minst 1½ timme sen, men jämt blir man sen i säng.. tyvärr ! Godnatt iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0