Bitter .. det är vad jag är just nu

Jag som hade en sån positiv anda, och sprang runt och bara var glad och på en dag så bara pang så vill ja mesta dels bara sitta och gråta..axeln hoppade ur led så ingen handboll på länge och det är ju förfärligt när allt verkligen börjar klaffa för mig, min tapetsering är inte färdig, min lägenhet är upp och ner av all renovering, jag är pengalös, ena bilen är sönder, klarar knappt att laga mat med min axel, skulle egentligen vara sjukskriven enligt läkarna men vägrade.. sa jag att jag var bitter eller ?!?!

Någon snäll människa som har lust att hjälpa en väldigt nere och ledsen människa som varken orkar ta tag i tvätten eller något annat för den delen, för just nu känns allt väldigt meningslöst ! Blää, om någon skulle kunna fixa detta så skulle det vara min kära mor som har 10 000 hästkrafter och hinner allting även om det inte finns nog med timmar på dygnet..

Nu ska jag göra mig i ordning för sängen, orkar inte vara bitter längre så sover på saken ! Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hästkrafter:))det lät mycket;)det finns nog en liten turbo i oss båda. Har sagt det tidigare.. Och säger det igen-du bor för långt bort!!! Flytta hem;)))/ kram mamma

2011-10-13 @ 20:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0