Gaalet trött idag !

Denna veckan startade med ett jobbpass på 19 timmar och jag var dödens trött och är nog det fortfarande, det tar verkligen på kroppen och på huvud, kände mig i princip bakfull efter det passet men OM OB:n kommer kännas gott i kassan, jajjamensan så tänker absolut inte klaga nu även om jag helst av allt hade kunnat sova 24 timmar typ för att ta igen..

Däremot idag har jag varit riktigt hurtig, tkr iaf jag ;) tog mig ner och kikade lite på möbler på möbelhuset och hittade en HEL del fint där och mycket inspiration, ibland är det så himla gott att bara gå runt för att inspireras och fundera hur jag själv vill göra eftersom jag nu är i full gång med renovering..

och eftersom jag är bäst på att starta ett nytt projekt innan jag är klar med det första så åkte jag ner till färghandeln, köpte färg och roller, så nu har jag rollat hela hallen och det kommer bli superfint när det väl är klart :) Har dragit en vända och det behövs en till så är det klart och det tänkte jag nämligen försöka hinna med innan träningen imorgon, så hinner det torka tills jag är tillbaka :) Sen fredagen innebär att sätta ihop, hänga upp osv, sluta ha ett kaos i vardagsrummet vore ju inte fel heller :P

Nu däremot ska jag gå och sova, och jag lovar ska bli bättre på att uppdatera, känner bara att tiden rinner i väg lite för fort ibland :P hade behövt fler timmar på dygnet ibland !

Godnatt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0