Hear you me ?!

Dagen började hyfsat och såg ut att sluta hyfsat men nu känner jag mig bara allmänt nere och deppig eller kanske inte allmänt utan det har med handbollen att göra självfallet.. körde på riktigt bra idag ca 5 km löpning i högt tempo och rehab men ibland känns det så menlöst när man inte fått ett skvatt tillbaka, när tränarna liksom inte ens är engagerade.. Ibland vill man bara få känna sig där, det gjorde jag innan denna jävla axel.. men nu är det såklart inte samma sak, när jag inte är på plan ...

Jag är trött på det bara, jag vill så fruktansvärt mycket och det har verkligen gått så bra på senaste, allt har släppt och så detta.. kan inte någon bara sparka mig i röven så jag slutar tänka såhär :(

något jag ser framemot är att få klart lägenheten iallafall, någonting positivt plus att jag ska på ytterligare en laserbehandling imorgon så jag håller tummarna för att det gör susen ordentligt !! Så jag får lite energi tillbaka och att min energi inte bara dras ifrån mig hela tiden..

Nu ska jag däremot hoppa i säng och sova, jag är dödens trött och kommer nog vara det imorgon på jobbet med, men det är bara bita ihop, onsdag imorgon mindre än halva veckan kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0