Illusion !

Sitter hemma i soffan och pustar ut, har städat upp och nu kan man ÄNTLIGEN röra sig i lägenheten, nu fattas det bara att köpa hem alla möblera, fixa myskänslan så kommer jag vara supernöjd, längtar sjukt mycket till jag klätt om min fåtölj också, den kommer bli riktigt fin och det kommer bli sån skön känsla här, det börjar redan likna någonting :)

Vad ska man göra idag då? Nja inte särskilt mycket faktiskt, det regnar ute och det är ju mindre kul .. ska försöka åka iväg lite senare och handla hem frukost bland annat och lite go mat som jag faktiskt tänkte laga hemma, tänker inte hämta någon mat idag inte, utan blir hemlagat, något gott som jag ska fundera ut, är sugen på den där lugna söndagen då man bara passar på att unna sig lite gott, vila och inte göra särskilt mycket mer !Funderar dock på att åka till hemmakväll och hyra någon mysig film, det vore ju inte dumt :)

Sitter och lyssnar på john mayer, det är verkligen världens bästa söndags musik !

Ha en go söndag allesammans..



Nu ska jag mysa vidare med min favorit musik på i högtalarna och kanske slumra till en stund på soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0