THAAAILAND

Satt och kollade massa bilder från thailand och guud vad jag längtar tillbaka, får sådana minnen och känslor när man ser alla bilder, bara promenera på stranden, inge bekymmer och bara njuta, ligga och svettas i en solstol och få en go och fin bränna.. Det är vad jag längtar efter just nu, även om jag gillar tjusningen i hösten med alla fina färger och julen sådant mysigt så kan jag inte låta bli att tråna efter en strand, en bok och en riktigt kall flaska vatten ..

Så nu ska jag bara göra klart lägenheten sen får det bli i vår en go resa till något fint ställe, vart man kan passa på att njuta lite och komma bort från vardagen här i Sverige..

Nu snart ska jag bege mig till sjukgymnasten också, så håll tummarna :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

thailand är det nog inte många som reser till just nu..hemska översvämmningar..många har mist livet:(/kram mamma

2011-10-16 @ 11:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0