What goes around comes back around ..

No lies, no wrong
Boy, I must have been out of my mind !
I bet it sucks to be you right now !!

Har sovit ALLDELES FÖR länge idag, inte bra !! Men har ändå hunnit med en hel del.. Städat upp i köket mitt,satt på en hel del tvätt, tagit mig en löprunda som jag var nästintill död efter och kört mitt axel pass så nu sitter jag här ganska så nöjd faktiskt ! Tänkte göra klart fjärilarna så jag kan spika upp dom på väggen, så det också blir klart någongång, röja upp här lite, det som nu går och laga mig lite kyckling hade jag tänkt..så matlådorna finns i veckan.

Dock måste jag ner till hemköp också, men det är skönt att göra sådant så det är klart sen, då kan man bara träna och njuta av vardagarna och slippa komma hem och känna den där känslan av att måsta tvätta,städa fixa dona..
Då är det redan klart!!

Jag som alltid brukar vara ute om helgerna, men är faktiskt inte alls på det humöret just nu, vill mestadels bara träna och fixa i ordning min lägenhet, vill fokusera på att ta mig tillbaka på planen så det är nog det jag gör just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0