23

Jag startade morgonen med en go sovmorgon till 10:30, snörade sedan på mig löparskorna och tog mig en morgonlöpning på ca 35 minuter, en lite mer konditions löpning och om det kändes skönt .. ska snart hoppa in i duschen med, får se vad denna fredagen har att erbjuda mig, ser inte ut att bli någon speciell helg heller.. kanske dyker upp något roligt ! Var super sugen på att ta flyget hem till norrland men icke icke, min plånbok ekar så det blev inte riktigt som jag ville..

Ikväll är det träning för min del iaf, handboll står på schemat, men hurtig som jag är idag tänkte jag ta gymmet först faktiskt, köra igenom kroppen lite, känns som en bra dag för det :)

Ser ut som att emelie lämnar mig här för dt norrländska skogarna "bhuuhuu"! får återkomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0