Aint no mountain high enough !!







Suttit och kollat film och lagat mat och sådant där nödvändigt, har även köpt min kära fåtölj som tydligen kommer i två så jag får la göra om båda och sälja en :) Såå fin är den !

Det går bra nu känner jag, imorgon hämtar dom min soffa så jag får sitta på golvet de närmaste 5-6 veckorna skulle jag tro om jag inte nu tar in mina kökstolar här eller så får jag fixa ihop fåtöljerna tidigare så jag har något att sitta på, känns ju lite tråkigt med golvet så lång tid i väntan på min nya soffa.. men men!!

Så nu ska jag hoppa i duschen, ska ju faktiskt upp och jobba imorgon så det är bara att gå och lägga sig så man är pigg och kry imorgon då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0